SOCIAL MEDIA

Friday, May 11, 2012

Vegan Bounty Trühvlid



Mul on nende trühvlite üle nii hea meel! Sellest ajast peale kui ma otsustasin piimatooteid enam mitte süüa (kui sa küsid miks, siis vaata siia), olen ma otsinud alternatiivi oma kõige suuremale kirele - piimašokolaadile. Ja nende pallikeste maitse tuli lihtsalt nii suurepärane ja Bounty-šokolaadine, et ma enam üldse ei muretse selle pärast, et mu magusaarmastus kuidagi mu uuenenud toitumisharjumuste käes kannatada võiks.






Trühvlite jaoks läheb vaja:
  • 10 datlit 
  • 2 tl tahinit 
  • 2 tl jaanikaunapulbrit 
  • ¼ tl toorvaniljet 
  • Terake roosat soola 
  • Kookoshelbeid 
Purusta saumikseriga datlid ja lisa natuke vett, et sellest saaks mõnus pasta. Lisa tahini, jaanikaunapulber, vanilje, soolatera ja sega läbi. Veereta peopesa sees pallikesed ja uputa kookoshelbemerre. Pane purgiga külmkappi ja lase taheneda. Ma ei teagi sulle öelda kui kaua nad seal külmkapis vastu pidada võiksid, sest mul saavad alati juba järgmisel päeval otsa.



Trühvleid saab veelgi fäänsimaks teha kui lisad erinevaid superfoodse (ma ise puistan aegajalt lucumat ja macat sisse). Väga maitsev jääb ka kui raputada sisse natuke kookose- ja/või mandlijahu. Aga kui sa tahad teha midagi magusat ja tervislikku kiirelt ja lihtsalt ja kui sa teed seda veel esimest korda, siis on arulage osta kõik need kallid jahud-pulbrid ainult nende 12 pallikese pärast. Sest tervis, vägi ja elujõud tuleb mühinal ka ainult nendest põhikomponentidest:

TAHINI
Tahini on toiteväärtuslik jõujaam ja vitamiinitähestik ühes: temas on ohtralt A-, B1-, B2-, B3-, B5, B15-, E-, F- ja H-vitamiine ning 20% täisväärtuslikku proteiini muutes selle maitsva pasta rikkalikumaks proteiiniallikas kui seda on piim, sojaoad, päevalilleseemned ja enamik pähkleid. Tahini on üks suurimaid metioniini – väga olulise aminohappe- ning letsitiini allikaid, mis vähendab rasvarakkude taset veres ja kaitseb meid keskkonnamürkide eest (näiteks nikotiini eest). Tahinis on hulganisti mineraale: magneesiumi, kaaliumi, rauda ja fosforit ning ta on suurepärane kaltsiumi allikas. Õigupoolest peetakse tahinit parimaks kaltsiumi allikaks üleüldse ja erinevalt piimatoodetest ei tekita selle tarbimine meie organismis lima.

JAANIKAUN
Ahvileivapuu imevili, mis näeb välja ja maitseb kui kakao, aga on täiesti kofeiinivaba. Parandab seedimist, alandab kolesteroolitaset ning peidab endas rikkalikult fosforit ja kaltsiumi. Sisaldab aktiivtoimeainet, mis on väga efektiivne astma vastu ning teda kasutatakse palju just allergiliste astmaprobleemide leevendamiseks. Sisaldab E-vitamiini ja tohterdab köha, grippi, külmetust, aneemiat ja kõhulahtisust. Jaanikauna tanniinid sisaldavad gallushapet, mis on valuvaigistav, antiallergiline ja antibakteriaalne, muutes selle imevilja vägevaks antioksüdandiks ja viirustevastaseks antiseptikuks.

DATLID
Külluslikult kiudaineid, vitamiine ja mineraale: kaltsiumi, rauda, kaaliumi, mangaani, magneesiumi. Öeldakse et iga päev tuleb süüa vähemalt üks dattel, et hoida end terve ja rõõmsana. Datlid aitavad kõhukinnisuse, kõhulahtisuse, seedeprobleemide, kaalutõusu ja südamehaiguste puhul.

KOOKOS
Kookos on kõrge toiteväärtuse ja kiudainesisaldusega, pungil vitamiine ja mineraale. Parandab seedimist, kiirendab ainevahetust, tugevdab südant ja tõhustab immuunsüsteemi tööd. On „aeglane“ süsivesik ehk hoiab veresuhkru taseme kaua all ja ennetab igasuguseid ootamatuid isuhooge. Kookosõli peetakse ravimiks, mis alistab kõik haigused. Kookospalmipuud kutsutakse sellepärast ka Elu Puuks. Siit võid pikalt edasi lugeda kui palju head kookos meiega teeb.

Magusat tervist,

1 comment :

  1. Inspireerituna jõumummudest tahtsin vegan bounty trühvleid ka proovida :) ja need tulid täiesti supermaitsvad, ja nii bounty maitsega :) aitäh! :)

    ReplyDelete